1403-01-04 16:06
342
0
89273
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

پروازهای نوروزی فرودگاه بین‌المللی گرگان ۲۴ ساعته شد

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از جابجایی بیش از ۱۸۳ هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پروازهای نوروزی ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی متانت با تأکید بر اینکه ارائه خدمات نوروزی از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ استمرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به مقاصد تهران، مشهد، زاهدان، زابل، عسلویه، چابهار و آکتائو قزاقستان پرواز انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ضمن اشاره به برخی اقدامات ویژه این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با شرکت‌های هواپیمایی و ارگان‌های نظامی و امنیتی مرتبط در فرودگاه از جمله پلیس، سپاه، گمرک، گذرنامه، سوختگیری، اورژانس و دیگر ارگان‌ها با هدف رفع نواقص و ایجاد وحدت رویه از مهمترین اقداماتی بود که انجام شد.

وی رفع نواقص سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان‌ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه‌های کمک ناوبری و دستگاه‌های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را از اقدامات خدماتی ستاد خدمت‌رسانی نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه برشمرد.

متانت گفت: در این مدت اجرای برنامه‌های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی‌سابقه در فضای مجازی انجام شد برقراری میز خدمت به منظور پاسخگویی در زمان تأخیر یا ابطال پروازها را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان و تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای نوروزی به صورت ۲۴ ساعته را دارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.